عاشقانه 4




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

بی حس شده ام از درد !
از بغــض !
فقط گاهـی ،
خـط ِ اشکی
میسـوزانـد صـورتـم را !!

alirezap1712.lxb.ir

=========

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود

=========

ر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است
تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است

================

امشب دلم هوای آن کافه را کرده
که چایش از مهر تو
و قندش محبت تو باشد
و تنها مشتری کافه من باشم

=========

بــه صورتــم دســت نــزن !

می ترســم بیــفتد نــقاب خندانــی کــه بــر چــهره دارم !

و بــعد سیــل اشکهایــم تــو را بــا خــود ببــرد ،

و بــاز مــن بمانــم و ،

تنهایــــــی .. .

==================

اشک هایم را به نخ می کشم

و تسبیحی می سازم هزار دانه

تا با آن ذکر دلگیری ام از دنیا را برایت بگویم

==============

تنهایی من از اونجایی شروع شد
که ، میان این همه ” بود
منتظر یکی بودم که "نبود...."

=============

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم
می آید
می ماند
و به تنهاییم پایان میدهد!
آمد
رفت
و به زندگی ام پایان داد

========

 



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت13:33---11 فروردين 1392
وای خیلی قشنگن نوشته هاتاشکم در ائمئ
پاسخ:مرسی گلم...خودم عاشق این نوشته ها هستم....حرف های دل خودمن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, 10:23 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز